Iki nemokamo pristatymo liko €30.00

Pristatymas

  • Prekės pristatomos:

    1. į Omniva, LP EXPRESS, Venipak paštomatus (pristatomos siuntos iki 30 kg svorio).

    Viršijus 30 kg svorį, formuojamos dvi ar daugiau siuntos, už kurių pristatymą taikomas papildomas mokestis. Mokesčio dydis kiekvienai papildomai siuntai: 

    -  į LP EXPRESS paštomatą 1,99 Eur,

     - į Venipak paštomatą 1,99 Eur,

    -  į Omniva paštomatą 2,99 Eur.

    Tokiu atveju su klientu susisiekiama asmeniškai.

    2. į Venipak atsiėmimo punktus leidžiama pristatyti tik tas siuntas, kurios sveria mažiau nei 10 kg. Jei užsakymą sudarančių prekių svoris viršys 10 kg, Pardavėjas pasilieka teisę Prekės pristatymą registruoti į kitą - artimiausią - atsiėmimo vietą.

    3. Venipak kurjerių tarnyba pristato nurodytu adresu, 

    Jei siuntos vertė yra mažesnė nei 30 Eur, vienos siuntos pristatymo Lietuvoje kaina:

      - į LP EXPRESS paštomatą 1,99 Eur,

     - į Venipak paštomatą 1,99 Eur,

    -  į Omniva paštomatą 2,99 Eur.

    Perkant prekių už 30 Eurų ir daugiau - prekių pristatymas į paštomatus nemokamas. 

    Prekių pristatymas Venipak kurjerių tarnyba - 3,99 Eur, nepriklausomai nuo prekių krepšelio vertės.

    Jei prekių krepšelio vertė mažesnė nei 8 Eur, taikomas 1 Eur mažo krepšelio mokestis.

    Prekių pristatymas į Kuršių Neriją Venipak kurjerių tarnyba kainuoja 30 Eurų, nepriklausomai nuo prekių krepšelio vertės.  

    Nestandartinio dydžio, į paštomatus netelpančios didelių matmenų siuntos pristatomos tik kurjeriu (pvz. transportavimo dėžės/boksai, plastikiniai kačių tualetai).

    Užsakius daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos ne vienu metu, nes gali būti gabenamos iš skirtingų sandėlių. 

    Prekės darbo dienomis į paštomatus išsiunčiamos per 8-24 val. (dažniausiai - dar greičiau!), o Pirkėjui pristatomos per 1 - 3 darbo dienas (Pirkėjui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), užsakymo pristatymo terminas gali pailgėti. Pristatymo terminas gali kisti ir kitais nuo Pardavėjo nepriklausančiais atvejais, pvz, šventiniu laikotarpiu, kai siuntų srautas yra itin didelis, dėl labai blogų gamtinių sąlygų ar kitų force majeure aplinkybių).

    Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

    Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. 

    Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris). Jei prekes pristato kurjeris, Pirkėjas įsipareigoja būti nurodytu adresu ir priimti prekes. Jeigu Pirkėjas prekių nepriima ir jos yra grąžinamos Pardavėjui, grąžinimo paslaugas apmoka Pirkėjas. 

    Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

    Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

    Pirkėjas visais atvejais privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

    Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

    Atitinkamai, jei Pirkėjas gauna prekes pažeistoje pakuotėje, kai prekės pristatomos į paštomatus, Pirkėjas privalo nedelsdamas, prie paštomato, nufotogtafuoti tokią siuntą ir informuoti Pardavėją. Neatlikus šių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais.

    Jei prekių pažeidimus Pirkėjas gali nustatyti tik atidaręs pakuotę, Pirkėjas privalo nedelsdamas nufotografuoti pažeistas prekes pakuotėje (dėžėje), jų neišpakuodamas, ir informuoti Pardavėją. Kitu atveju Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su prekių pristatymu.
     

Rašyk
Skambink